Sådan sparer I tid på fakturering

Mange kender det; fakturering, der kan tage dage, måske uger. Tid, der forsvinder mellem hænderne. Men der er heller ikke tid til at stoppe op og gøre noget ved det. Når der skal faktureres, bruger mange virksomheder systemer, der fungerer et stykke hen ad vejen. Så tilpasser de interne processer til systemet, retter lidt ind hist og her, og så fungerer det jo nogen lunde. Dét at skifte system kan nemlig opleves som en stor og uoverskuelig proces. Men det behøver det ikke være.

Fakturering uden ende

I mange virksomheder er faktureringsprocessen enormt tidskrævende. Der timeregistres i ét system, hvorefter data manuelt overføres til et andet. Der vil næsten altid mangle ekstra information om en opgave, og konsulenter er nødt til at tænke flere uger tilbage. Ofte uden held.

Når faktureringen er så besværlig, er der ikke tid til at overveje, undersøge og implementere nye løsninger. På den måde løber man med cyklen i hånden, men har ikke tid til at sætte sig op på den. Virksomhederne har simpelthen ikke overskuddet til at finde et optimalt system.

En tidskrævende cirkel

Hos Timevo forstår vi dilemmaet. Men for at kunne gøre noget ved komplekse faktureringsprocesser, der koster tid og kroner, er man nødt til at bryde cirklen. Et nyt optimalt system vil med al sandsynlighed kunne effektivisere arbejdsgangen, men implementeringen skal være nem og hurtig. Hvis faktureringen kan effektiviseres, vil det i sidste ende frigive mere arbejdstid. Tid, der kan bruges på at øge indtjeningen.

Mere arbejdstid – større faktureringsgrad

Med Timevo har vi skabt en platform, der samler timeregistrering, opgavehåndtering og projektstyring. Alle informationer er samlet i ét system. Når medarbejdere timeregistrerer, binder de registreringen op på en opgave og et projekt. Derfor mangler der ingen ekstra information, når der faktureres. Efterfølgende kan fakturakladder overføres fra Timevo til økonomisystemet med ét enkelt klik.

Læs hvordan vi hjalp Zantio it med at effektivisere deres fakturering her

Vores brugere oplever, at deres faktureringsgrad er steget, blandt andet fordi de med Timevo har fået styr på deres aftaler med kunder, og derfor slipper for at afskrive timer, da kunderne kan få fuldt indblik i, hvad der er aftalt. Virksomhederne bruger langt mindre faktureringstid, og har derfor fået mere tid, de kan bruge på konkrete opgaver.

Vi gør det nemt

Vi har talt med mange virksomheder, der befinder sig i dilemmaet, hvor de løber med cyklen i hånden. Og mange tror, at implementeringen af en ny løsning er enormt tidkrævende og dyrt. Det er ikke tilfældet med Timevo. Vi tilbyder blandt andet:

  • Gratis migrering. Vi overflytter al jeres data fra jeres nuværende systemer over i Timevo.
  • Gratis integration. Vi integrerer med jeres økonomisystem.
  • Gratis onboarding. Vi tilbyder fire timers gratis on boarding, så I nemt og hurtigt kan komme i gang.