Slip for dobbeltarbejde
På mange arbejdspladser er Outlook en lige så naturlig del af hverdagen som en stol at sidde på. Derfor skal det være nemt og hurtigt at bruge data fra Outlook, når du timeregistrerer.
Integration til Outlook
Outlook er en integreret del af arbejdsdagen, der både bruges til kommunikation og planlægning. Vi lancerer vores seneste feature – Event Logger – så dit møde og dine opgaver i Outlook automatisk overflyttes til det aktuelle projekt i Timevo. Gennem denne integration til Outlook slipper du for en masse dobbeltarbejde.
Sådan fungerer event loggeren
Når du fremadrettet opretter møder i din kalender i Outlook, kan du vælge Timevo -logoet i højre side, hvorefter mødet overflyttes til Timevo. Har mødet varet kortere eller længere end den planlagte tid, kan du ændre tiden direkte i Outlook. Du kan også planlægge dine egne arbejdsopgaver i din kalender, hvorefter de overflyttes til Timevo.
Klar til at komme i gang? Skriv til os i dag og vær i gang i morgen!
Fordele – der effektiviserer din hverdag
Mødets titel rykkes automatisk over i Timevo som en beskrivende kommentar på opgaven / projektet.
Du kan altid ændre mødets længde direkte i Outlook, hvorefter ændringen følger med over i Timevo.
Hvis du sletter et møde i Outlook, slettes timeregistreringen også i Timevo.
Når du opretter en opgave til dig selv, kan opgaven på samme måde flyttes til Timevo.
Den titel du bruger til at beskrive din opgave, registreres som en beskrivende kommentar på opgaven / projektet.