“Med Timevo glæder jeg mig faktisk til at tidsregistrere”

Hvad var dine udfordringer, før du fik Timevo?

Før jeg skiftede til Timevo, brugte jeg et standard online-program til tidsregistrering. Jeg oplevede dog, at programmet ikke var fleksibelt nok: Jeg havde bl.a. nogle problemer med at slette og redigere kunder, projekter og tidsregistreringer. Det var derfor lidt noget rod. I stedet for at hjælpe mig i min hverdag, endte det med at vanskeliggøre den.

Derudover var programmet ikke integreret med Dinero, hvilket resulterede i, at fakturering tog lang tid hver måned. Jeg skulle manuelt trække data ud og overføre til Dinero, hvorfra jeg så kunne fakturere mine kunder. Det var en tidskrævende proces.

Hvordan er din dagligdag med Timevo

Det er tydeligt at mærke, at min hverdag med Timevo er blevet meget nemmere. Jeg glæder mig faktisk til at skulle ud til kunderne og registrere timer, fordi jeg stoler 100% på, at platformen har min ryg. Og ellers har Timevos support, hvor jeg altid kan ringe og få hjælp. Timevos support var afgørende for, at jeg skiftede.

Platformen er meget brugervenlig. Når man har lært den at kende, tager det ingen tid at oprette kunder, projekter, tidsregistreringer etc.

Hvilke fordele oplever du med Timevo?

Helt konkret oplever jeg, at jeg har et meget bedre overblik over alle mine opgaver og projekter. Jeg bruger markant mindre tid på at finde frem og tilbage mellem data. Alle kunder, projekter og opgaver i Timevo har et unikt nummer, og når jeg skal finde tidligere opgaver og projekter frem, er det meget nemt at gøre ved hjælp af de numre. Det sparer mig enormt meget tid, som jeg i stedet kan bruge på min kerneforretning.

Timeseddelsrapporten fungerer meget bedre end dén, jeg er vant til fra før. Med Timevo har jeg faktisk mulighed for at give regnskabsfolk eller projektledere adgang, så de selv kan følge de opgaver, der vedkommer dem – i stedet for at de skal have fat i mig for fx at spørge, hvor meget tid jeg har brugt.

Derudover er Timevo fuldt integreret med Dinero, så faktureringen tager også markant kortere tid. Jeg opretter bare fakturakladden på baggrund af timer og eventuelt omkostninger og med et enkelt klik, overfører jeg fakturakladden fra Timevo til Dinero.