Fem gode råd: Sådan optimerer du din forretning med Timevo

Du spekulerer måske tit i strategier til, hvordan du optimerer din forretning. Vi har et bud.

Timevo blev stiftet, fordi vi oplevede, at vi ofte var nødt til at afskrive timer. Timer, vi havde brugt på at udføre et stykke arbejde for en kunde. Men hvis kunden ikke genkendte aftalen, når de modtog fakturaen, og der samtidig manglede informationer om, hvad timerne blev brugt på, stødte vi for tit på dilemmaet: Vil vi have en tilfreds kunde eller vil vi afskrive timer? Eller vil vi bruge ressourcer på at grave frem, hvad timeregistreringerne egentlig dækker over?

Det blev vi trætte af. Derfor stiftede vi Timevo, der samler timeregistrering, opgavehåndtering og projektstyring under den samme platform. Fordi alt er samlet i ét system, er ovenstående dilemma fortid.

Vi har lavet en lynguide til dig, som du kan bruge til at få indblik i, hvordan Timevo fungerer. Og ikke mindst hvordan det vil gavne din forretning.

  1. Du får gladere kunder: Kunden kan anmode om et estimat på en opgave. Når opgaven er udført og kunden modtager fakturaen, er der hermed ingen overraskelser. Kunden kan genkende aftalen, hvilket er altafgørende for tilliden og samarbejdet.
  2. Du slipper for at afskrive timer: Kunden kan godkende et estimat på en opgave. Når dine kunder modtager fakturaen, slipper du for, at der bliver stillet spørgsmålstegn til den. Gennemgående transparens i aftalegrundlaget betyder, at du ikke pludselig er nødt til at afskrive timer.
  3. Du kan nemt og hurtigt timeregistrere i hverdagen: Timeregistreringer bindes op på en opgave og et projekt. Vores oplevelse er, at kunderne ikke har noget i mod at betale. De vil bare gerne vide, hvad de betaler for. Derfor bindes al timeregistrering op på en opgave eller et projekt. Du behøver derfor ikke bruge tid på at huske, hvad timerne er brugt på.
  4. Både du og dine kunder får overblik: Dine kunder får deres eget login. Kunderne kan altid logge ind og holde sig opdateret på både opgaver og projekter. Samtidig kan du både kommunikere med dine kunder og samtidig kommunikere internt med andre kollegaer på samme projekt.
  5. Du sparer tid: Timevo integrerer med dit økonomisystem. Du har al den nødvendige information samlet og kan overføre fakturakladder til dit økonomisystem med ét enkelt klik. Faktureringsprocessen er derfor nemt at gå til, og du kan i stedet bruge tid på nye projekter.

Sådan optimerer du din forretning med Timevo.